Koszulki reklamowe

Przed zakupem, a raczej zamówieniem tytułowych koszulek konieczne jest sprawdzenie chociażby kilku ofert, aby porównać je nie tylko pod kątem cenowym. To bowiem inwestycja, która ma się opłacać, podobać odbiorcom, jak również świadczyć o renomie firmy. Koszulki reklamowe sprawdzają się nie od dziś. Zamawiane są nie tylko dla pracowników danej firmy, ale też dla jej klientów, kontrahentów, którym wręczane są przy specjalnych okazjach, jak również na małych czy większych eventach. Znajdźmy więc rozwiązanie na idealną reklamową koszulkę.

 Koszulki reklamowe

Koszulki reklamowe – jaki fason wybrać?

 W ramach firmowych koszulek możemy zainwestować w tradycyjny t-shirt reklamowy z krótkim rękawem. Tytułową koszulką może być też nieco bardziej elegancka wersja jak na przykład koszulka polo z kołnierzykiem i kieszonką lub typowo letni t-shirt na ramiączkach. Przed złożeniem zamówienia warto dokładnie określić dla kogo potrzebujemy koszulek. Jeżeli mają to być koszulki typowo dla personelu, dobrze, aby były wykonane z czystej przewiewnej bawełny. Taka zapewni przez cały dzień komfort. W okresie letnim najlepsza jest niewielka gramatura materiału, ponieważ lekka bawełniana koszulka jest gwarantem optymalnej wygody przez cały dzień pracy. W ramach bardziej reprezentatywnych koszulek reklamowych można wybrać dopasowany krój. Nie bez znaczenia ma kolor firmowej odzieży. Jasne rzeczywiście szybciej ulegają zabrudzeniom, ale za to prezentują się bardziej prestiżowo. O ciemnych kolorach należy pamiętać to, że szybciej wypłowieją pod wpływem działania promieni słonecznych.

 

Jaka metoda znakowania koszulek reklamowych?

 Tu do wyboru mamy logo w formie haftu lub nadruk. Druga metoda jest tańsza i dlatego wyjątkowo często wybierana. Haft jest oczywiście zdecydowanie trwalszym rozwiązaniem. Jednak jeżeli logo ma wiele kolorów, poleca się wybór nadruku. Obydwa rozwiązania zasługują na uwagę. Przed podjęciem ostatecznej decyzji o tę kwestię najlepiej dopytać usługodawcę, któremu powierzymy wykonanie koszulek firmowych.

 

Koszulki reklamowe, bo reklama niejedno ma imię

 W obliczu różnorodnych możliwości zwrócenia uwagi klientów na firmę, odzież reklamowa zasługuje na szczególną uwagę. Może być to przecież nie tylko odzież stricte dla personelu, ale też koszulki reklamowe wydawane w ramach promocji klientom jako zupełnie praktyczny gadżet reklamowy. Sposobów na reklamę oraz budowanie wizerunku marki jest naprawdę wiele. Upominki dla klientów, a dokładnie w takiej formie to rzeczywiście bardzo rozsądne posunięcie każdej firmy dobrze planującej własną działalność.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ